Tocmai m-am întors de la World of Instagram și mi-a plăcut atât de tare că am decis să scriu și pe blog câteva impresii. Poate că am avut pur și simplu o zi bună – am gătit ardei umpluți pentru prima oară și am intrat într-un proiect extrem de fain – dar eu am fost happy cu tot ce s-a întâmplat acolo.
Context fain
Când am văzut lista speakerilor nici nu am stat pe gânduri, am știut că TREBUIE să particip. Am venit pentru Andreea Balaban, trebuie să mărturisesc, dar îi admir și pe Mihnea Ratte și pe Adrian Dan, deci am avut numai de câștigat în urma acestei participări.
Locația evenimentului a fost și ea una deosebită, Grădina Dorobanți. Este prima mea vizită aici dar cu siguranță nu și ultima. M-a impresionat de la intrare barul, avea ceva boem și haiducesc deopotrivă, iar apoi m-au impresionat și arbuștii tineri printre care au fost amenajate spațiile de relaxare. De data asta a fost cam aglomerat, cel puțin în partea dedicată evenimentului, dar cred că este mai relaxant în restul timpului.
Citește și #instawishlist lucruri faine descoperite pe Instagram
Participarea este gratuită la World of Instagram, însă în limita locurilor disponibile, iar înscrierile se fac printr-un formular gândit atent. Mi-a plăcut foarte tare că au fost atâția oameni pe care nu îi cunoșteam, fețe noi, rising stars probabil, dar și oameni pe care i-am revăzut după ceva vreme.
Mi-au plăcut și activările brandurilor, în special solarul amenajat de Lidl, în care m-am pozat și eu. Am apucat să testez și un smoothie preparat la barul lor, apoi am avut la dispoziție și o mulțime de accesorii să facem poze frumoase, că de-asta eram la acolo.
Câteva lecții de la speakeri
De la Mihnea Ratte am avut mai multe de învățat, a avut o prezentare foarte faină, plină de sfaturi utile. La fel și de la Andreea, pe care eu oricum o urmăresc și o admir foarte tare.
#1 Un exercițiu fain recomandat de Mihnea pentru cultivarea creativității în fotografie este să faci zilnic poză aceluiași obiect dar într-un mod diferit. El face asta cu cafeaua de dimineață, poți să faci și tu la fel. Nu trebuie să le faci publice dacă nu îți plac sau nu ești confortabil cu ideea de a posta atât de des.
Citește și #instawishlist 2 lucruri faine descoperite pe Insta
#2 Tot de la Mihnea am preluat și ideea că o poză bună se face cu ochii minții mai degrabă decât cu aparatul. Adică să ai fler, să ai ochi de fotograf, să surprinzi detaliile, acel ceva care face o poză să fie specială. Poți, așadar, să-ți faci treaba și cu un smartphone sau cu o cameră compactă dacă ești în călătorie, nu trebuie să ai un întreg arsenal după tine.
#3 În România poți să ai succes și pe cont propriu. Mihnea a fost cel care a abordat aceast subiect primul, când ne-a povestit că muncește non stop și că o face cu drag și de plăcere. Ba chiar muncește prea mult și că ar trebui să-și ia niște termene mai mari între proiecte, ceea ce susțin și eu. Că mă gândesc la sănătatea lui.
Citește și 3 conturi feministe pe care le urmăresc pe Insta
În ceea ce privește activitatea Andreei, care lucrează pe cont propriu, adică nu are nici o agenție care să o reprezinte, care să se ocupe poate de contractele ei, de new business, etc. La fel, Andreea își filmează, pozează, editează, scrie materialele pe cont propriu, ceea ce e minunat pentru că totul este 100% autentic, dar în același timp și foarte solicitant. Să dormi doar 4 ore pe noapte ca să faci față muncii poate fi de admirat, dar nu chiar.
4 Ai răbdare, nu renunța. Dacă ai descoperit-o pe Andreea în ultimul an poate ai impresia că a fost întotdeauna la fel de cool la nivel de imagine. Ei bine, când ne-a arătat primele poze postate pe blog și apoi evoluția în imagini, am văzut că brandul ei nu a fost creat peste noapte, ci este un efort susținut de ani de zile. Bravo, Andreea!
Ne-a povestit că a fost băgată în seamă după mult timp de branduri și că a avut multe frustrări și ea, dar că și-a văzut de treabă și nu a renunțat, fapt pentru care îi mulțumesc. Ne arată că se poate și mă inspiră să-mi cultiv personalitatea.
#5 De la Adrian am reținut un sfat util, zic eu, pentru toți cei care își doresc să fie băgați în seamă de branduri. Cel puțin așa susține el că a procedat la încept – dacă am reținut bine. Ideea asta a fost susținută și de Andreea ulterior într-o formă similară.
Dacă Adrian ne-a sfătuit să interacționăm cu brandurile cu care ne dorim să lucrăm și să facem lucruri creative pentru ei, ca să ne facem remarcați, Andreea susține că bloggeri care sunt deja clienții brandurilor respective au șanse mai mari să fie selectați într-o campanie. Asta dacă omul care face mixul de ”influensări” face o documentare temeinică.
Au mai fost și alte idei faine de la speakerii World of Instagram V, o să încerc să mai adaug dacă îmi mai amintesc ceva. Până atunci vă invit și pe contul meu de Insta zana_boema cu multe inimioare, dacă vă place contentul. Mă urmărești deja?
0 Comments