SmilesBags, gențile care adună amintiri, acum și în magazinul Molecule F

Posted on

Magazinul Molecule F și-a îmbogățit portofoliul cu un nou brand, SmilesBags, care m-a cucerit prin conceptul său.

Pentru că am avut ocazia să particip la evenimentul de lansare am reușit să schimb câteva vorbe și cu ownerii brandului și să aflu ceva mai multe detalii despre cum a luat naștere SmilesBags, fapt care m-a făcut să îndrăgesc gențile și să le privesc ca fiind mai mult decât un simplu accesoriu.

Când privești doar pozele, poate că gențile și accesoriile de la SmilesBags nu ți se par atât de interesante, dar dacă ai răbdare să citești câteva rânduri, vei afla o poveste care te va convinge că trebuie să le ai. IMG_0567-1024x683

În primul rând, fiecare piesă este unică prin faptul că pielea nu este finisată, iar imprefecțiunile sale – riduri, decolorări si alte urme ale trecerii sale prin lume – se transformă într-un atu. Apoi, pielea din care sunt confecționate gențile este una groasă și mai ales rezistentă, menită să se păstreze o viață-ntreagă la brațul tău și să evolueze odată cu tine. Culorile sunt obținute din pigmenți vegetali, de aceea nu vei găsi o varietate prea mare de nuanțe, păstrând procesul de producție cât mai natural.

Un alt amănunt important, care m-a încântat la acest brand, este modul în care a luat naștere prima geantă. Un soț atent și iubitor, Gaspar Chilingarov, a creat primul model pentru soția sa, Oana Văideanu, ca răspuns la o nevoie practică, cu care ne confruntăm toate femeile: o geantă cu design minimalist, care să poată fi asortată cu ușurință și care să fie și rezistentă. Zis și făcut, iar rezultatul este o parteneră alături de care să strângi amintiri.comparison-red-1024x683.png

Pentru că sunt mignonă evit modelul tote, mi se pare prea mare pentru înălțimea mea, chiar dacă probabil nu este cazul. Cu toate astea, husa de laptop, care poate fi purtată pe post de plic, mi se pare cea mai frumoasă datorită faptului că are clapeta nefinisată, adica este chiar marginea bucății de piele din care este croită.

Atât logo-ul, cât și numele brandului îl reprezintă pe designerul genților, care își câștigă existența ca inginer – culmea! – însă unul cu un zâmbet mare și cald pe buze și cu multă răbdare de a sta la povești. Atât de multă, încât am reușit să îmi epuizez întrebările, ba chiar am primit răspunsuri la întrebări pe care nu am știut să le pun. Nu vă mai povestesc de designul ambalajelor, care este inspirat de valurile unui râu și care amintește de moda colorată și veselă a anilor 70.

Cât despre prețuri, acestea reflecă atât calitatea materialelor folosite, cât și metoda de prelucrare, iar faptul că te vei alege cu un companion pentru o viață-ntreagă de colectat amintiri, eu zic ca justifică această investiție.

Voi cu ce obiecte create de partenerii voștri vă lăudați? O să vă povestesc în curând despre ce a meșterit partenerul meu pentru mine din țevi de cupru.

0 Comments

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.