Cum e să fii într-o relație cu un motociclist

Posted on

Flirtezi cu un biker sau ești doar curioasă cum e viața lângă un motociclist? O să punctez pentru tine cele mai importate aspecte ale unei relații cu un bărbat și motocicleta lui.

Ménage à trois

Dacă vrei să fii într-o relație cu un motociclist trebuie să accepți că motocicleta lui are un rol important în viața lui și va avea implicit și în a ta. Dacă iubitul tău este distant, îngândurat, este foarte posibil să fie din cauza ei, nu a ta, deci nu te panica, ci oferă-i susținerea ta până rezolvă problema.

Toată lumea are o părere despre asta

De la părinții care își fac griji pentru siguranța ta, la prietenele care au o mulțime de prejudecăți și deja te văd pierdută lângă un outlaw și până la oamenii de pe stradă care se uită la voi ciudat, pentru că nu înțeleg stilul vostru de viață. Cea mai întâlnită replică va fi astfel, „nu ți-e frică să te plimbi cu motocicleta?” (nu, altfel nu mă urcam pe ea), urmată de  „sunteți niște donatori de organe” (aș vrea să fiu donator înregistat de organe, deci ar fi un compliment, dacă nu ar fi atâta răutate în replica lor) și altele la fel de inspirate.

Cu toate astea, sunt mulți și cei care admiră stilul de viață al motocicliștilor și vă vor oferi sprijinul lor atunci când e cazul.

Garderobă specială

Ținutele tale de zi cu zi trebuie să fie biker friendly, deci spune „pa-pa” rochițelor lejere de vară, fustelor, pantalonilor scurți, sandalelor și pantofilor cu toc. Trebuie să fii pregătită oricând să urci în șa, iar dacă porți o pereche de pantaloni scurți nu doar că vei atrage privirile tuturor dubioșilor din trafic, orice gâză nevinovată îți poate provoca o vânătaie de toată frumusețea, iar dacă te atingi chiar și ușor de toba încinsă îți arzi pielea destul de rău. Pățită în toate cazurile.

Cea mai importantă schimbare în garderobă, una costisitoare, este investiția într-un echipament de protecție. Da, ai încredere în tipul tău, e un șofer excelent și nici măcar nu conduce cu viteză când ești cu el, dar nu poți fi sigură că toți șoferii sunt la fel de atență ori că le pasă sau că niște nisip într-o curbă nu o să vă întindă cât colo pe asfalt, iar în acele momente echipamentul de protecție o să facă diferența. O să fie o investiție considerabilă, dar siguranța ta este mai importantă decât niște perechi de pantofi pe care le-ai putea achiziționa de banii ăia.

Faci parte dintr-o comunitate

Sunt destul de mulți lupi singuratici pe două roți, dar majoritatea motocicliștilor tind să se strângă în grupuri, că e vorba de simpli parteneri de drum sau poate de un club moto. Motocicliștii se salută întotdeauna în trafic, orice naționalitate ar avea și orice motor ar conduce, iar acest simplu gest de respect mi se pare uimitor. Iar într-o situație dificilă te poți baza pe ajutorul și sprijinul lor necondiționat. Și aici am o mulțime de exemple, pentru discuțiile face to face.

Asta nu înseamnă că îți vei părăsi prietenele și nu vei mai avea aceleași preocupări, doar că le vei diversifica și o vei face cu plăcere.

Protecția e cea mai importantă

Ce faceți în dormitor e treaba voastră, dar protecția pe motocicletă este vitală! Dacă tipul se dă în șlapi pe motor, nu e motociclist. Dacă tipul te ia pe motocicletă fără cască de protecție nu e motociclist. Dacă tipul e disperat să facă liniuțe cu oricine la semafor, nu e motociclist. Dacă tipul tău are motocicletă, nu înseamnă că e motociclist, el trebuie să aibă un alt set de skill-uri, de care îți dai seama și singură, iar protecția trebuie să fie cea mai importantă grijă a lui și a voastră.

Vă petreceți timpul liber diferit

Motocicleta nu este doar un mijloc de transport util în oraș, ci este motivul pentru care vă veți petrece timpul liber total diferit față de cum o făceai. Vor fi seri în timpul săptămânii în care vă veți întâlni cu alți motocicliști ca să faceți un drum scurt în afara orașului pentru a vă destinde, weekend-uri pe două roți prin țară, weekend-uri la întruniri moto, concedii pe două roți prin Europa și lista este foarte diversă. Cert este că vei ajunge să iubești drumurile, cu cât mai lungi și mai spectaculoase, cu atât mai bine.

Bani? Uită de ei

Dacă nu ai venituri de ordinul miilor de euro (la plural, să ne înțelegem) nu prea ai șanse să strângi bani pentru altceva în afară de motocicleta în sine (poate vreți un upgrade), accesorii pentru motocicletă, echipament, plimbările și evenimentele de weekend și concediile pe două roți. Da, da, viața de motociclist este una nomadă și deși poți să o faci cu economie (dormi la cort, îți gătești mâncarea pe care o consumi în deplasare, etc) tot îți mănâncă bugetul. Oricum, nu o să simți niciun regret, nu îți fă griji, pentru că vei trăi satisfacții personale mult mai mari.

Instant boost de coolness

Când cineva află despre mine că sunt motociclistă văd cum mă privește imediat diferit. De cele mai multe ori e cu admirație și curiozitate și îmi e servită fără excepție fraza ”nu pari genul”. Nu înțeleg mereu ce vor să spună cu asta, dar sună clar mai bine decât ”am fost șocată să îl cunosc pe iubitul tău”, care a ajuns să mă amuze în ultima vreme. Păi da, v-am spus că motocicliștii sunt mai cool ca semenii lor pe 4 roți, mai ales când dau dovadă de un mix de calități umane pe care rar le întâlnești. Cum am avut eu norocul să găsesc.

Later update:

Beauty goals

Motociclistele nu sunt prietene cu machiajul pentru că se întinde pe toată fața de fiecare dată când scoți casca de pe cap. Or fi și excepții, dar eu mă bucur că sunt „obligată” să mențin la minimum spre inexistente straturile de machiaj, pentru că așa mă recunosc de fiecare dată când mă uit în oglindă, cu cearcăne, pistrui și puncte albe de grăsime. Cât despre păr, acesta are și mai mult de suferit. Dacă ai părul de lungime medie sau mai lung și îți iese din cască, se încurcă și se degradează foarte tare. De aceea trebuie protejat pe drum, dar și la spălare, hidratat și hrănit cu măști grase, ca să se descurce.

Îți fug ochii pe stradă

Oricât de interesantă ar fi conversația ta cu prietenele la terasă, cum auzi un motor, cum întorci capul după el, să îl studiezi. Începi să deosebești tipurile de motociclete și aproape că încerci să le explici și lor, dacă nu le-ai vedea figurile amuzato-disperate că începi o conversație de care ele au fugit de acasă. O iubită de motociclist nu diferențiază modelele după culori, ci le învață, le recunoaște după sunetul de tobă și se cam pricepe și la detaliile tehnice.

Gelozia, bat-o vina

Parcă v-am mai spus de boost-ul ăla de coolness, nu? Ei bine, tipii pe motor sunt mai cool decât media și pot atrage numeroase simpatii. Nu am probleme atunci când la întrunirile moto iubitul meu și motocicleta noastră au parte de mai multă atenție, din contră, mă bucur că sunt atât de apreciați, dar se întâmplă ca atenția să mai vină și din partea domnișoarelor doritoare de o… plimbare. Ei bine, fiecare știe ce fel de om are alături, iar pentru mine gelozia e chiar ultima grijă. De aceea nu am nici cea mai mică problemă să îl las pe partenerul meu să plece la o întrunire fără mine.

Citește și Bună, sunt Elena și sunt motociclistă!

Lista de facts poate continua, de aceea vă invit să îmi puneți la rândul vostru întrebări și să îmi împărtășiți din experiența voastră de dating cu un motociclist.

 

 

 

0 Comments

  1. Cinezee says:

    ohooo dupa 4 ani pasager pe motor si o pauza de altii 5 , microbul ramane pana mori , si toata viata iti va fugi ochii dupa o turatiee , sau duci lipsat vibratiilor motorului intre picioarele tale , eu personal la par mediu imi impleteam coada sub casca , sauu rulam de 2 ori ca un semi coc si era mai putin traumatizat , singurul machiaj care mi0l faceam erau genele cu rimel waterproof , am 45 de ani si inca visez la motorul meu si carnetu care il voi lua nu conteaza cand .

    p.s : nu prea sunt adepta rochitelor fustitelor , darrr mereu am avut in rucsac , in perioada celor 4 ani braul si manusile ,erau nelipsite .

    1. Zâna Boemă says:

      Exact, odata ce ai gustat din viata de motociclist, nu prea mai exista intoarcere la ”normal”, esti mereu cu gandul si cu sufletul altundeva. Pe mine ma doare capul atunci cand imi impletesc parul, cred ca nu incape asa in casca, e la limita. Mi-l fac spic, sa stea strans, de aceea. Mersi de impresii si mult succes, nici eu nu am permis de niciun fel. Ma bucur de terapia si de privilegiul de a fi pasager momentan, candva o sa fac si schimbul 🙂

      1. Cinezee says:

        eu mi-am luat botezul pe motor la 37 de ani pe o honda hurricane de 750 , apoi am trecuty prin 2 variante de chopere si inca o viteza , am incheiat pe un choper yamaha [ virago ] de 550 si recunosc imi lipseste enormm de mult , dar sigur o sa reiau candva mersu pe motor chiar si ca pasager .

        echipamentu o data cumparat el sta acolo in sifonier este bun oricand , atat timp cat este in stare buna si protejat ,darr chiar si aucm dupa 5 ani de pauza si tot timpu pana mor o sa intorc capu dupa motoare , si ma apuca furiile pe alea care au doar o casca si tarlici in picioare , cata inconstienta doar ca sa fie ”pitzi ” pe motor , nu realizeaza ca aia e ”moarte ” curata pe vitezana , motociclista adevarata este una ca tine , ca mine , care avem oricand indiferent de anotimp echimpament corespunzator, eu caram la un moment dat ptr drum lung si genunchiere pe langa braul ala sub geaca .

  2. Oana says:

    Cred ca cea mai mare provocare a mea va fi cand va trebui ca la drum lung sa imi indes bagajele in portbagajele motorului. Mi-e frica de acel moment. Recunosc, sunt cea care trebuie sa aiba back-up la back-up. Deci, va fi o provocare! Insa, abia astept experienta 🙂

    1. Zâna Boemă says:

      Mult succes, eu am reusit ultima oara cand am fost in concediu sa indes tot necesarul pentru amandoi intr-un singur rucsac. Asta dupa multe bagaje pline de lucruri inutile, evident. :))

  3. MrTriker100 says:

    Puneti mana fetelor si luati plasticul, ce naiba. Asfalt uscat!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.